Dan 1: Ker ne bom zgubljal besed z uvodom, gre najprej zahvala podjetju Nokia in Burton, ki sta omogočila celotno potovanje. Zgodba se začne na ljubljanskem letališču in sicer z zamudo letala, kar sem sam tudi pričakoval, saj je ravno na dan odhoda snežilo, kot že dolgo ne. Vreme ni bilo ravno rožnato, vendar me je v Švici presenetilo, saj je nekaj dnevno sneženje prenehalo. Že na vlaku sem lahko začutil vonj “powdra”, saj je bilo vse okrog nas odeto v snežno odejo. Potovanje v Laax iz Slovenije traja kar nekaj časa, saj je iz letališča v Zurichu potrebno teči na prvi vlak, le tega pa je potrebno vmes dvakrat zamenjati in se nato usesti še na avtobus, ki te kot v sanjah pripelje direktno pred vhod hotela Laaxerhof. Tam me je že čakala Nokia Lumia 820 ter ključ od sobe, ki bo moj dom v naslednjih nekaj dneh. Ko sem mislil, da je to vse, sem zagledal velik balkon, pogled na ogromno spalnico, kuhinjo in kopalnico z gigantskim TV ekranom. Žal kaj več za prvi dan ne morem povedati, ker me je več urno potovanje dodobra utrudilo, se pa iz parka in zasneženih pobočji javim jutri, kjer je naša ekipa že dogovorjena s Tim-Kevinom, ki nam bo zaupal kako on doživlja Burton European Open.

WP 20130207 058

Dan 2: Sneg, veter in megla, to je to, drugih besed se niti ne da uporabiti. Prvi pogled, ko sem odprl svoje zaspane oči je pokazal, da se vsekakor ne bo veliko dogajalo. Zajtrk je potekal nad pričakovanji – odlična postrežba, vrhunsko osebje ter okusen obrok, govorim seveda o hotelu Laaxerhof. Takoj po zajtrku sem odhitel v press center, kjer je bilo potrjeno precej pričakovano obvestilo – “canceled”. A vseeno vse ni bilo tako črno in ker je najprej še obstajalo upanje, da bo megla izginila, smo ostali optimistični. Ko sem imel vse informacije sem hitro odšel po svoj snowboard in se odpeljal na vrh. Bilo je toliko megle, da si komaj videl kje si. Kljub temu pa me je na pobočjih pričakal odličen powder, ki je bil pozitivna posledica močnim sneženja, ki nas je spremljalo čez ves dan. Kljub trudu Burtnove ekipe, so tekmovanja predvidena za ta dan zato odpovedali in popoldne je potekala podelitev nagrad najboljšim tekmovalcem slopestyle polfinalu, kjer je šampanjec šprical na vse strani. Vzdušje je bilo odlično in tudi oboževalcev ni manjkalo. Po končani podelitvi sem si privoščil krajši počitek, nato pa me je čakalo prijetno presenečenje in sicer kratek “meeting” z ostalimi evropski blogerji. Navdušen sem bil, saj so skoraj vsi poznali tudi naše delo na spletu. Ko na koncu potegneš črto se vse to presenečenje prelije v veliko veselje, saj ugotoviš, da tudi v Švici vedo za našo majhno Slovenijo.

WP 20130207 033

WP 20130207 048

WP 20130208 125

Dan 3: Delno do pretežno oblačno ampak ja, jutro polno navdiha ter vonj po svežem powdru. Zbudil sem se kot v pravljici, sneg je prekril prav vse. Po hitrem jutranjem obroku, dolgega si niti nisem mogel privoščiti, saj me je premamil pogled na gorovja, sem pograbil opremo in tako po spiti energijski pijači odhitel na vrh, kjer me je malo razočaral pogled na meglo in veter, ki je pihal. Vse skupaj se je odvijalo zelo hitro in že po nekaj spustih po powdru, se je kar na enkrat megla razpršila in pokazalo se je sonce. Yeahh to je to, pravi raj! Ko sem obdelal še, že iz žičnice ogledani powder sem takoj odhitel na vrh, kjer je že potekalo Halfpipe tekmovanje. Vreme je bilo danes vsemu resnično naklonjeno! Triki so padali eden za drugim, boljši in slabši. Po končani tekmi so se na vrhu delile zanimive nagrade, nato pa je sledilo zavzemanje svežega snega. Izgledalo je kot iz filma, saj so snowboarderji dobesedno zavladali powdru. Ko si pogledal levo in desno si videl samo črne pike kako se pomikajo v dolino. Med bordanjem sem uspel spoznal nekaj urednikov evropskih magazinov in se nato zopet posvetil verjetno še zadnjemu powdru ki ga bom še ujel v Švici, saj jutri že odhajam domov, kjer me čaka še precej dela z urejanjem intervjujev, ki so nastali v zadnjih dneh. Le te lahko pričakujete postopoma, to pa zato, da bo vse skupaj malo bolj zanimivo. Po koncu uživanja na snegu sem odhitel v press center, kjer sem uredil fotografije, ki so bile posnete s telefonom Nokia Lumnia in so me resnično presenetile, saj je sama kakovost podobna dslr fotoaparatom. Trenutno se nahajam v hotelski sobi, kjer pisem se enega izmed zapisov, nato pa me čaka Butnov Party z Left Boyem, ki bo po mojem mnenju odtrgan!

Dan 4: Budilka je zvonila ob 8 zjutraj in ko sem pogledal skozi okno je že spet naletaval sneg. Po nekajkratnem ugasnjenem alarmu sem se le spravil iz postelje ter hitro odšel na zajtrk. Zavedal sem se, da je to moj zadnji dan in tako poskusil uživati še zadnje sekunde v jedilnici, kjer sem se vsak dan dodobra najedel. Po končanem obroku sem odšel v sobo, pogledal spletno pošto ter nato odhitel proti gondoli, vendar zaman. Megle je bilo toliko, da se ni videlo niti nekaj metrov najprej, to pa mi je dalo zadnji odgovor, Nejc, danes ne bo nič. Odšel sem nazaj v sobo ter na hitro pospravil stvari v torbe, napisal ter uredil še zadnje slike, se odjavil in enostavno počakal na prvi avtobus. Vozil sem se praktično ves dan, prestopal na postajah, vmes srečal nekaj dobre družbe, tudi nekaj riderjev iz Kanade, nato pa se je že bližalo letališče in let domov. Za konec sem pripravil set fotografij, ki so bile narejene z novim telefonom Nokia Lumia 820, ob enem pa bi se še enkrat rad zahvalil Nokiji in Burtnu, ki sta mi omogočila odličen teden!